Idag öppnar butik Lilla Tegelbruket!



På Kristinavägen 36 i Lindesberg öppnar Lilla Tegelbruket idag!


Välkomna! 
(snyggaste stolen finns även i vitt:)


Det är den här söta tjejen som driver butiken. Sara heter hon, en målmedveten, ambitiös och mycket go tjej.


Igår kväll var vi på en privat invigning för familj och vänner och då passade jag på att fota såklart:)
Mycket fint finns det i butiken!


Alltså, dessa dukar från Chamois är så fina!


Perfekt till sommarens svalkande drycker!


Mer snyggt från Chamois.


Fina plädar i blåa toner.


Lantligt, vitt, blått och somrigt är ord som beskriver stor del av sortimentet. 


Marmor och trä, en ursnygg kombo!


Mycket fint till köket.


Ja mycket snyggt till hela hemmet:)


Självklart finns det mycket fint till barnrummet också.



Sötaste servisen!


En liten del av barnsortimentet.

Hej!

Idag öppnar Lilla tegelbruket som är en inredningsbutik för både stora och små.
På Kristinagatan 36 i Lindesberg närmare bestämt.
Lilla tegelbruket har funnits (och finns) som webbutik i några år och nu öppnar de en fysisk butik. Jättekul tycket jag!
Igår hade de en privat invigning för familj och vänner så då var vi där och minglade:)
Så fin och fräsch butik som har något för alla åldrar och smaker.
Lantligt med en modern touch skulle jag vilja kalla den:)
Lokalen är ganska stor så det finns utrymme att expandera i framtiden. 
Det går även att få saker skickade från butiken eller handla på faktura precis som i webbutiken, känns modernt tycker jag!

Så har ni vägarna förbi Lindesbergs i sommar så måste ni göra ett stopp här!
I helgen har de dessutom fina öppningserbjudanden:)

Bor ni långt härifrån eller känner ett stort behov av att handla precis just nu så kan ni kika in i webbutiken HÄR

Nu önskar jag er en fin start på helgen!

Kram Sofi

Kommentarer

  1. Woao! Så mycket fint! Ännu en farlig butik för mig! He he!
    Ska genast in och kolla webshopen! :)

    Önskar dig och din familj en riktigt skön helg! Själv ska jag inviga fatet som jag vann på min tjejmiddag imorgon!
    Bilder kommer :)

    Kram Nadja

    SvaraRadera
  2. Så mysig butik, kul med nytt. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Kul med fina butiker att besöka.

    Kram
    annika

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Vad glad jag blir att du lämnar en kommentar!:)

Populära inlägg